Nyheder fra Petanque

Nyt træningsprogram for efterår og vinter 2022 - 2023:

I perioden oktober 2022 til marts 2023 er der fast mødetid hver tirsdag og torsdag eftermiddag kl. 14.00.

(dog ikke i december måned - da holder vi fri!)

Vi træner og "hyggespiller" indtil  ca. kl. 17.00 på grusbanerne bag ved UIF's gamle klubhus på Ubberudvej 31.

Har Du fri om eftermiddagen – eller er Du en nybagt pensionist, der prøver at strukturere din nye hverdag, så kig ud til os, få en snak med os og se, hvordan spillet fungerer!
Nyd stemningen og samværet og prøv at spille med – vi låner Dig gerne kuglerne!  Tag noget gammelt havetøj på - og gode sko eller støvler - husk det kan være koldt om vinteren - men hvor har vi dog godt af lidt frisk luft!

De første 3 spilledage er gratis,  derefter  koster det kun 250 kr. at blive medlem!

- - - o o o - - -

Nyt træningsprogram for Forår og Sommer 2022.

I perioden 1. april til 30. september  gælder følgende træningsregler:

Vi har fast  spilletid alle tirsdag aftener fra kl. 18.00 og alle torsdag eftermiddage fra kl. 14.00.

Vi spiller på Grusbanen bagved Ubberud Idræts Forenings gamle klubhus på Ubberudvej 31 .

Har Du fri om eftermiddagen – eller er Du en nybagt pensionist, der prøver at trukturere din nye hverdag, så kig ud til os, få en snak med os og se, hvordan sspillet fungerer!

stemningen og samværet og prøv at spille med – vi låner Dig gerne kuglerne!    Nyd

- - - 0 - - -

Nyt træningsprogram for sommer 2021

Fra og med 6. april 2021 og indtil 30. september 2021  vil vi træne som følger:

Alle tirsdage fra kl. 18 til ca. kl. 21 - spillestart kl. 18.30 og
alle torsdage, fra kl. 14 til ca. kl. 17 - spillestart kl.14.30.

HUSK: Corona-smitten er fortsat til stede, og vi skal derfor hjælpe hinanden med at overholde de gældende regler:

* Kun færdes udendørs

* Ikke give hånd eller kram
             * huske de sociale afstandskrav i alle spillets faser
             * kun berøre egne kugler
             * gøre flittig brug af håndsprit
             * overholde gældende krav til forsamlingers  størrelse.

Fredag den 2. oktober 2020 oktober 2019 afviklede vi det årlige klubmesterskab.

Det skete under lidt anderledes forhold på grund af Corona-smitten. Blandt andet foregik det på åben bane, da vi ikke i år havde nået at få etableret baneafmærkninger. Og så regnede det - hvad det ellers aldrig plejer at gøre, når vi  har klubmesterskab.

Årets vindere blev: Guld: Bjarne Jensen, Sølv: Bo Nørret og Bronce: Monika Larsen.

- - - - -  o - - - - -

Søndag den 6. oktober 2019 afviklede vi det årlige klubmesterskab.

Det blev en dejlig søndag med tørvejr hele dagen og med lidt sol indimellem - årets sidste skønne sensommerdag?

Klubmester 2019 blev Bjarne Jensen, Margit F. Kristiansen (vores formand) blev nr. 2, og Per Jensen blev nr. 3.

- - - -  O - - - -

Sommersæsonen er nu slut - det er blevet efterår, og spilleplanen er ændret!

Spilletiderne er nu og frem til 1. April 2020:

hver tirsdag eftermiddag  fra kl. 14.00 og
hver torsdag eftermiddag fra kl. 14.00

(når vejret ellers tillader det)

Og med det forbehold, at vi holder pause i
hele december måned!

------ o ---

Vort lille klubhus, Kastanjely, er i sommer og efterår 2018 blevet renoveret udvendig: se videoen her.

Der udestår nogle få punkter, som vil blive løst i løbet af efterår/vinter 2019

----- o -----

Klubmesterskab 2018:

Klubmesterskabet fandt sted lørdag den 29. sept. Årets mester blev Jørgen Pedersen, andenpladsen gik til Margit Kristiansen og trediepladsen til Per Jensen. Alt i alt en hyggelig dag, begunstiget af mildt tørvejr.

I oktober og november måneder fortsætter vi træningen hver torsdag eftermiddag fra kl. 14.00 - såfremt vejret tillader det!

I december måned holder vi julefri, men vi ses igen til indendørs pétanque i Ubberudhallen  mandag den 7. januar 2019 kl. 14.30!

Vi ses!

Bestyrelsen

----- 0 -----Vi deltog lørdag den 1. september i Foreningernes Dag i KKIC centret. Mange besøgende kom forbi og hørte nyt om Pétanque i Ubberud.

----- 0 -----

Vi har vedtaget pr. den 17. maj 2018 at flytte torsdags-træningen fra aften til eftermiddag.

Det betyder, at vi fremover vil begynde vor
torsdags-træning kl. 14.00.

I lighed med mange andre fynske pétanque-klubber har vi nu hver uge både en dag med aftentræning (tirsdag kl. 18.00) og en dag med eftermiddags-træning (torsdag kl. 14.00).